f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Level 13 - Let The Games Begin

Solucja

Level 13 - Let The Games Begin

Przez dwa pomieszczenia przyj do przodu, aż dojdziesz do kraty. Zbierz klucz z pomieszczenia z tancerką i otwórz nim kratę. Gdy dojdziesz do planszy, w której pozornie nic nie ma (tylko jakieś krzesła), podleć planszę wyżej (dziura w suficie), a znajdziesz Frezeer. Potem jeszcze raz wyżej i w jednym z rogów znajdziesz stoper. Wróć do kraty, przejdź przez nią, a na schodach skręć w prawo - tutaj masz tylko przeżyć ;), a otworzy się przejście. Gdy po krótkiej szamotaninie w korytarzach dojdziesz do Re-entry Point, czekać na ciebie będzie test zdolności latania Jetpackiem. Dokładnie po drugiej stronie, naprzeciw wejścia jest umiejscowiona dźwignia, którą przestaw podobnie jak pozostałe dwie. Skorzystaj z opuszczonej kraty, a chwilę później wejdź po schodach tylko po to, aby skończyć ten etap.




Temat Autor Data  
Problem
HerMan 02·11·2003-04:00  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Chris
Aktualizacja: 01·11·2002 - 01:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.097346 sek.