|
Przez dwa pomieszczenia przyj do przodu, aż dojdziesz do kraty. Zbierz klucz z pomieszczenia z tancerką i otwórz nim kratę. Gdy dojdziesz do planszy, w której pozornie nic nie ma (tylko jakieś krzesła), podleć planszę wyżej (dziura w suficie), a znajdziesz Frezeer. Potem jeszcze raz wyżej i w jednym z rogów znajdziesz stoper. Wróć do kraty, przejdź przez nią, a na schodach skręć w prawo - tutaj masz tylko przeżyć ;), a otworzy się przejście. Gdy po krótkiej szamotaninie w korytarzach dojdziesz do Re-entry Point, czekać na ciebie będzie test zdolności latania Jetpackiem. Dokładnie po drugiej stronie, naprzeciw wejścia jest umiejscowiona dźwignia, którą przestaw podobnie jak pozostałe dwie. Skorzystaj z opuszczonej kraty, a chwilę później wejdź po schodach tylko po to, aby skończyć ten etap.
-------------------------------------- Autor: [FPP]Chris Aktualizacja: 01·11·2002 - 01:02
: DRUKUJ
|
|