f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Recenzja

Duke Nukem: Manhattan Project

Recenzja

Duke Nukem : Manhattan Project

Autor: Grey Wolf

Fabuła

Duke Nukem : Manhattan Project jest platformówką. Jak zwykle Książę musi uratować świat i skopać tyłki obcym.

Tym razem zło skierowało się do Nowego Jorku. Niejaki Mech Morphix odkrył G.L.O.P.P. ( Gluon Liquid Omega Phased Plasma ) i chce wykorzystać go do podbicia świata. G.L.O.P.P. jest substancją radioaktywną i zamienia każdą żyjącą istotę w dużego i groźnego potwora. W tym celu Mech na początek wyznaczył sobie Manhattan, porwał kilka fajnych seksownych laseczek i przyczepił do nich bomby napełnione G.L.O.P.P.'em. Duke musi więc uratować laseczki i zakończyć z działalnością Morphixa.

Grafika

Grafika jest znakomita ,w pełni 3D. Do wyboru mamy trzy rozdzielczości: 640x480, 800x600, 1024x768.

Znakomite wybuchy , dobre efekty świetlne i porządnie animowani przeciwnicy. Na maximum detali gra wygląda bardzo dobrze.

Grafika budynków też cieszy oczy, krew na ścianach wygląda bardzo realistycznie. Właściwie ja sam nie zauważyłem ŻADNEGO PRZEKŁAMANIA GRAFICZNEGO. Widać dobry wynik solidnej roboty grafików.

Dźwięk

Efekty dźwiękowe są bardzo dobre. Dobre odgłosy broni, wybuchów, pociągów, samochodów, muzyki, ZNAKOMITE TEKSTY DUKE'A i świetne odgłosy ginących obcych. Zawsze warto odebrać telefon który dzwoni z budki telefonicznej - po prostu to trzeba usłyszeć.

Levele

Duke nim uratuje wszystkie laseczki, skopie tyłki obcym i załatwi sprawę z Morphix'em musi przejść osiem epizodów podzielonych

na trzy levele każdy. Do przejścia każdego levelu musisz wykonać dwie rzeczy :

- uratować jedną laskę aby przejść dalej, ale musisz się pospieszyć ponieważ bomba umieszczona do niej może wybuchnąć (jeśli nie zdążysz nie przejdziesz levelu)

- zdobyć daną kartę dostępu (czerwona, niebieska lub żółta) i umieścić ją w odpowiednim czytniku.

EPIZODY:

-Dachowa Rebelia

-Przerażające Chinatown

-Szaleństwo w metrze

-Przeklęte Podziemia

-Fabryka Strachu

-Kłopoty na Tankowcu

-Wieża Wiertnicza

-Orbitalne zagrożenie

Na końcu każdego epizodu Duke musi stawić czoła Bosowi. Dodatkowo (nie w grze) jest także edytor map, także nie można się znudzić. W każdym levelu można znaleźć 10 Nuków - jeśli zbierzesz je wszystkie to zwiększą Ci na stałe EGO(energię) o 2 punkty, amunicję o 5 a G.L.O.P.P. o 10.

Bronie

Co do broni to jest ich o jedną więcej niż w DN3D oraz są o wiele silniejsze. W tej grze w arsenał broni Duke'a wchodzą m.in pistolet Golden Eagle, Śrutówka, Karabin maszynowy, Rakietnica, Działko pulsacyjne itd. plus jedna dodatkowa broń - X-3000.Są niestety dwie wady - tylko trzy rodzaje amunicji (G.L.O.P.P., Bomby i zwykła amunicja) i co ciekawe że Rakietnica strzela rakietami a jako rodzaj amunicji ma bomby. Bardzo dziwne rozwiązanie. Drugą wadą jest bardzo mały zasięg broni - do końca ekranu.

Wrogowie

Wrogów w DN:MP jest bardzo dużo. Zaczynając od znanych nam z DN3D PigCop'ów będziemy musieli walczyć też z Laskobotami Szczuroidami, Lotobotami i innymi obcymi. Inteligencja przeciwników, ich siła, energia i inne cechy zależą od poziomu trudności.

Są trzy poziomy trudności : łatwy, średni i trudny.

Spolszczenie

Spolszczenie nie jest najlepsze ,ale nie ma w nim także błędów. Fakt ,że Duke mówi po angielsku a napisy są po Polsku ale wypadałoby zrobić przynajmniej spolszczony dialog w demie objaśniającym fabułę gry. No cóż może spolszczenie nie jest najlepsze ale na pewno łatwiej się czyta po Polsku niż po Angielsku.

Wymagania

Zalecane (średnie):

-Pentium III 500 lub więcej

-128 MB RAM lub więcej dla Windows 9x i Me (192 MB dla Windows 2000/XP)

-32 MB Karta graficzna

Minimalne:

-Pentium II 350 lub więcej

-64 MB RAM (128 dla Windows 2000/XP)

-8 MB karta graficzna zgodna z DirectX 8.1 lub szybsza na magistrali AGPx2

-300 MB wolnego miejsca na dysku






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Chris
Aktualizacja: 03·12·2003 - 00:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Niedziela · 29 Listopada · 2020
Strona wygenerowana w 0.080067 sek.