f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Wywiad z Perkinsem

Wywiady

Wywiad z Perkinsem

To najważniejsze (wg. nas) fragmenty wywiadu przeprowadzonego przez już nieistniejący hiszpański serwis Blue Monday z Jimem Perkins'em.


Adrian Del Rossi – Czy są różne ścieżki ukończenia etapu ???

Jim Perkins – Gra jest liniowa, aczkolwiek etapy są bardzo rozbudowane do poszukiwań, jest wiele ścieżek pobocznych gdzie można znaleźć dodatkowa broń, powerupy, apteczki, etc.

ADR – Czy w nowym duk’u będzie można save’owac w każdej chwili ???

JP – Gra będzie save’ować automatycznie po przejściu określonego odcinka levelu, „checkpointy” będą dosyć gęsto rozsiane, także nie będzie problemu powtarzania dużej planszy od początku, gdy przez przypadek dostaniemy o 1 „kulkę” za dużo.

ADR – Czy aktor podkładający glos księcia będzie taki sam jak w DNF ???

JP – Głosu użyczy ten sam aktor, co w Duke 3D

ADR – Dlaczego książę jest tak popularny ???

JP – To proste. Jest typowym amerykańskim herosem, który nie daje sobie w kasze dmuchać, babki wymiękają, gdy przechodzi obok – czy można tego nie kochać ???

ADR - Czy grałeś w jakąś beta wersje DNF, możesz nam cos o tym powiedzieć ???

JP – Niezła próba Adrian ;]

Całość (w języku angielskim) znajdziecie tutaj.

Tłumaczenie: mandrax








--------------------------------------
Autor: [FPP]SaRmAc
Aktualizacja: 09·12·2002 - 12:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Wtorek · 24 Listopada · 2020
Strona wygenerowana w 0.072123 sek.