f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Bronie

Duke Nukem Time to Kill

Bronie

Charakterystyka broni w DN:TTK
Might Boot - gdy braknie amunicji, dobre i to...
Throwing Knife - dwa trafienia i po frajererze, jednak brak autotargetu obniża przydatność w krytycznych sytuacjach
Throwing Axe - jedno trafienie i łeb spada, wciąż brak autotargetu
Crossbow - kusza, strzela trzema bełtami na raz, dobra na średni dystans
Desert Eagle - około 5 strzałów na świnię, 8 na jaszczura; dobra i pożyteczna broń
Combat Shotgun - dobry na bliskie i średnie odległości, dalej za duży rozrzut
Buffalo Rifle - mocna i pewna strzelba, ale posiada mało amunicji
Gatling Gun (Minigun) - Vulcan w pełnej krasie - nic dodać, nic ująć!
RPG - wyrzutnia rakiet niekierowanych, mocna i niebezpieczna
Flame Thrower - 2 sekundy i voila: pieczona świnia nadziewana jaszczurką
Energy Weapon - dobra na półdystanse, oszałamia i grilluje
Frezeer - odbija się od ścian, zamraża przeciwnika czasami odbita wraca do ciebie (brr..)
Pipe Bomb - bomba z detonatorem, pożyteczna przy robieniu zasadzek
Holy Hand Granade - Skacze jak kauczuk - niebezpieczna i ryzykowna broń
Dynamite (TNT) - wyjmij i natychmiast odrzuć - lont pali się od momentu wyjęcia! Siła zbliżona do granatu




Temat Autor Data  
CZY DA SIĘ BZYKNĄĆ PANIĘNKE
BASIUŚ 05·12·2004-09:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Chris
Aktualizacja: 31·10·2002 - 19:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.074786 sek.