|
Charakterystyka broni w DN:TTK
Might Boot - gdy braknie amunicji, dobre i to...
Throwing Knife - dwa trafienia i po frajererze, jednak brak autotargetu obniża przydatność w krytycznych sytuacjach
Throwing Axe - jedno trafienie i łeb spada, wciąż brak autotargetu
Crossbow - kusza, strzela trzema bełtami na raz, dobra na średni dystans
Desert Eagle - około 5 strzałów na świnię, 8 na jaszczura; dobra i pożyteczna broń
Combat Shotgun - dobry na bliskie i średnie odległości, dalej za duży rozrzut
Buffalo Rifle - mocna i pewna strzelba, ale posiada mało amunicji
Gatling Gun (Minigun) - Vulcan w pełnej krasie - nic dodać, nic ująć!
RPG - wyrzutnia rakiet niekierowanych, mocna i niebezpieczna
Flame Thrower - 2 sekundy i voila: pieczona świnia nadziewana jaszczurką
Energy Weapon - dobra na półdystanse, oszałamia i grilluje
Frezeer - odbija się od ścian, zamraża przeciwnika czasami odbita wraca do ciebie (brr..)
Pipe Bomb - bomba z detonatorem, pożyteczna przy robieniu zasadzek
Holy Hand Granade - Skacze jak kauczuk - niebezpieczna i ryzykowna broń
Dynamite (TNT) - wyjmij i natychmiast odrzuć - lont pali się od momentu wyjęcia! Siła zbliżona do granatu
-------------------------------------- Autor: [FPP]Chris Aktualizacja: 31·10·2002 - 19:01
: DRUKUJ
|
|