f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Wywiad z Perkinsem (o DN: MP)

Wywiady

Wywiad z Perkinsem (o DN: MP)

Wywiad przeprowadzony pomiędzy GameSpyDaily a Jim'em Perkins'em z ARUSH Entertainment


GameSpyDaily -Ostatnio mięliśmy okazję przeprowadzić rozmowę z prezesem ARUSH Entertainment -Jim'em Perkins'em, o jego nowej grze na PC pod tytułem: Duke Nukem: Manhattan Project. Jim mówi o oryginalnym gameplay'u jaki będzie przedstawiać gra, która ukaże się niebawem tego roku.


GameSpyDaily - Powiedz nam jaka role pełnisz w ARUSH?

Jim Perkins - Jako prezes jestem odpowiedzialny za firmę i całokształt operacji włączając w to rozwój finansowy, marketing, i licencje dla spółek

GSD – Opowiedz nam o swoich wcześniejszych doświadczeniach z Duke Nukem’em

JP – Byłem prezesem FormGen, oryginalnym wydawca Duke I, II i 3D. Od wielu lat łączy mnie bliska współpraca z 3D Realms

GSD – Powiedz nam cos o pomyśle i historii Duke Nukem MP.

JP – Duke Nukem Manhattan Project jest zupełnie nowa gra na PC z „księciem” w roli głównej. Akcja ma miejsce w Nowym Yorku, Duke przedzierając się od szczytów wieżowców po miejskie metro będzie walczył z wszelakiej maści mutantami, wystąpią dobrze znane nam świnio-gliny jak i zupełnie nowe stwory Morphix’y, powodem całego zamieszania jest wielki zielony „glut” G.L.O.P.P., który sieje wokół chaos.

GSD – Dlaczego zdecydowałeś się ze gra będzie miała wygląd TPP a nie FPP ??

JP – Chcielismy aby gra trafiła do większej rzeszy osób, nie pomijając weteranów. Przez lata wygląd gier na PC uległ znacznej komplikacji przez co wielu osobom nie przypadł do gustu, chcieliśmy tego uniknąć przenosząc grę w TPP przez co zyskała na prostocie, łatwej i przyjemnej obsłudze

GSP – Czy nie sadzisz ze gra przez to upodobniła się do konsolowych przygód o Duke’u ??? [ DN – Time To Kill & Land Of The Babes – PSX, DN – Zero Hour – N64 przyp. mom :-PP ]

JP – Zdecydowanie gra zawiera wiele elementów z konsolowych przygód o księciu, posiada felling „Contry” [ Starym wyjadaczom nie trzeba tłumaczyć – przyp. MandRax ]. W nowym Duke’u otoczenie będzie w pełni interaktywne i zniszczalne, oczywiście zasada najpierw strzelaj później pytaj pozostanie bez zmian ;-]

GSP – Jaka długo pracujecie nad projektem i kiedy w końcu ujrzy światło dzienne ???

JP – Nad gra pracujemy już od półtora roku, a planowana premiera to wiosna 2002 roku [ czyli jeszcze troszeczkę, chociaż jak znam życie datę wydania i tak przestawia o miesiąc ;-] – przyp mandRax ]

GSP – Na jakim engine będzie śmigał nowy Duke ???

JP – Sunstrom Interactive – twórcy wykorzystali Prism 3D engine, który zawiera wiele ciekawych bajerów, takich jak mgła, efekty świetlne, krzywe powierzchnie. Niektóre z efektów są na prawdę zadziwiające szczególnie podczas zoom’owania [ pixele ;-] - przyp. MandRax ]

GSP – Jak bardzo interaktywne jest otoczenie ???

JP – Ściany mogą być wysadzone celem odnalezienia sekretów, Duke może skorzystać z wychodka [ czyli po staremu ;] – przyp. mandRax ] albo napić się drinka w celu zregenerowania nadwątlonych sil, oprócz tego może manipulować rożnymi obiektami co by klucz lub przejście otworzyć.

GSP – Czy możesz powiedzieć nam o broniach, etc. ?? Czy Duke będzie od poczatku napakowany swoimi „zabawkami”

JP – Na początku nasz blondas będzie miał tylko Golden Eagle pistol, lecz podczas dalszego przechodzenia gry będzie kolejno znajdował nowe bronie i power up’y. W zależności od poziomu trudności na jakim będziemy grac, w grze będę występować rożne upgrade’y do broni, na najtrudniejszym będzie można znaleźć dodatkowa super zabójcza bron.

GSP – Czy będą występować wrogowie znani nam z poprzednich części ?? podaj nam przykłady twoich ulubionych stworow

JP - Oczywiście, z dobrze znanych powrócą nieśmiertelne swinio-gliny, mamy całkiem pokaźny asortyment nowych wrogów do moich ulubionych należy RoachOid – Kilkumetrowy zmutowany karaluch, który naokoło ciska G.L.O.P.P.’em. Zwłaszcza ciekawy jest widok, gdy małe karaluchy wchodzą do śluzu G.L.O.P.P i ulęgają mutacji w wielkie obrzydliwe bestie.

GSP – Czy możemy się spodziewać starego dobrego duke’a z jego powerskimi textami ?

JP – Oczywiście bez tego Duke nie byłby prawdziwym Duke’m. W Manhattan Project Duke ze swoimi wypowiedziami wyrzuca wprost „poprawność polityczna” za okno [ A wiec będzie młodzieżowo :] – przyp. mandRax ]

GSP - Z jakiego elementu jesteś najbardziej dumny ???

JP – Oryginalny wygląd, młodość i gameplay. Bogata oprawa audiowizualna, intuicyjne sterowanie którego nie trzeba trenować – Fani Duke’a będą w pełni usatysfakcjonowani [ mam nadzieje przyp. mandRax ]
GSP – Czy pracujecie jeszcze nad jakimiś grami z księciem w roli głównej ???

JP – Będziemy o tym informować

GSP – W jakie projekty jest obecnie zamieszany ARUSH?

JP – Mamy kilka pomysłów na następne produkcje, ale obecnie jeszcze przez kilka miesięcy jestem w 100% „zdukowani”

mandRax








--------------------------------------
Autor: [FPP]SaRmAc
Aktualizacja: 09·12·2002 - 12:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 28 Listopada · 2020
Strona wygenerowana w 0.080874 sek.