/? |
wyświetlenie wszystkich przełączników |
/l## |
wybór level'u (1-11) |
/v# |
wybór epizodu (1-4) |
/s# |
Poziom trudności (1-4) |
/r |
Nagrywanie demka |
/dPLIK |
Odtwarzanie konkretnego dema o nazwie PLIK |
/m |
Wyłączone potwory |
/ns |
Wyłączone wszystkie dźwięki |
/nm |
Wyłączona muzyka |
/t# |
Respawn (1 = Potwory, 2 = Item'y, 3 = Inventory, x = Wszystko) |
/c# |
Tryb multiplayer (1 = DukeMatch z spawn'em, 2 = Cooperative, 3 =
Dukematch bez spawn'u) |
/q# |
Fake multiplayer (2-8 graczy), stosuje się go jeśli nie masz z kim zagrać
po sieci, a musisz przetestować tryb multiplayer |
/a |
Używanie AI gracza (tylko w 'fake multiplayer') |
/i# |
Rodzaju trybu sieciowego (1/0) (tylko multiplayer, 1 = 1-4 graczy, 0 = 5
-8 graczy), parametr ustawiany automatycznie przez Setup |
/f# |
Wysyłanie kilku pakietów (1/2/4) (tylko multiplayer, stosować tylko w
czasie gry przez TEN, Kali etc, lepiej nie używać w czasie gry przez
modem/w sieci) |
/gPLIK |
Gra korzysta z PLIK.GRP - pozwala na stosowanie wielu plików .GRP, często
stosowane w konwersjach (przy wpisywaniu komenda ta musi być ostatnia w
linii poleceń) |
/xPLIK |
Gra kompiluje PLIK.CON - to samo zastosowanie co wyżej (standardowo =
GAME.CON) |
/u######### |
Zmiana kolejności ulubionych broni gracza (standardowo = 3425689071) |
|
|
/# |
Bezpośrednie załadowanie wcześniej zapisanej gry (slot 0-9) |
/setupfile PLIK |
Jeśli istnieje więcej plików .CFG, pozwala na korzystanie z wybranego
PLIK.CFG (omija pytanie o wybór pliku .CFG) |
/z |
Opuszczenie testu pamięci |
/j |
Wyświetla jedynie wersję gry |
-map PLIK |
Uruchomienie mapki PLIK.MAP |
-name NICK |
Zmiana ksywki gracza na NICK |
-net |
Używany przez SETUP.EXE oraz COMMIT.EXE w czasie gry przez sieć |
-8250 |
Używany przez SETUP.EXE oraz COMMIT.EXE w przypadku posiadania wolnej
karty sieciowej |
|
|
|
|
|
|