f·p·p · d·u·k·e
http://duke.fpp.pl


Solucja

Level 13 - Let The Games Begin

Przez dwa pomieszczenia przyj do przodu, aż dojdziesz do kraty. Zbierz klucz z pomieszczenia z tancerką i otwórz nim kratę. Gdy dojdziesz do planszy, w której pozornie nic nie ma (tylko jakieś krzesła), podleć planszę wyżej (dziura w suficie), a znajdziesz Frezeer. Potem jeszcze raz wyżej i w jednym z rogów znajdziesz stoper. Wróć do kraty, przejdź przez nią, a na schodach skręć w prawo - tutaj masz tylko przeżyć ;), a otworzy się przejście. Gdy po krótkiej szamotaninie w korytarzach dojdziesz do Re-entry Point, czekać na ciebie będzie test zdolności latania Jetpackiem. Dokładnie po drugiej stronie, naprzeciw wejścia jest umiejscowiona dźwignia, którą przestaw podobnie jak pozostałe dwie. Skorzystaj z opuszczonej kraty, a chwilę później wejdź po schodach tylko po to, aby skończyć ten etap.

--------------------------------------
Aktualizacja: 01·11·2002 - 01:02




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-07, 12:36, z 172.69.6.82 (172.69.6.82)
Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?pl:pages:show:946:::

DRUKUJ | Powrót