|
Atomic Health
Dodaje 50 życia (max. 200). Na każdej planszy są przynajmniej 3 "Atomiki", ale
najczęściej dobrze ukryte.
|
|
|
|
Pancerz
Zmniejsza obrażenia zadane przez wrogów.
|
|
|
|
Apteczka mała
Korzystaj gdy Duke ma ubytki na zdrowiu. Niestety, ale jest mało skuteczna przy
większych obrażeniach (daje jedynie 10 punktów życia).
|
|
|
|
Apteczka duża
Korzystaj z niej gdy Duke jest już u kresu sił. Ta apteczka jest dość często
spotykana i bardzo dobra na spore obrażenia. Daje 30 punktów życia.
|
|
|
|
Apteczka przenośna (klawisz "M")
Pozwala na zregenerowanie sił w momencie kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Posiada
zapas 100 punktów życia - po wciśnięciu klawisza "M" życie Duke'a wzrasta do nie więcej niż 100
punktów, jednocześnie zabierając odpowiednią ilość punktów z apteczki.
|
|
|
|
Jetpack (klawisz "J")
Umożliwia latanie. Wciśnij "J" aby włączyć Jetpack'a, następnie za pomocą klawiszy
ustawionych jako Jump (skakanie) oraz Crouch (kucanie) kontrolujesz wznoszenie/opadanie Duke'a.
Ponowne wciśnięcie "J" wyłącza Jetpack.
|
|
|
|
Noktowizor (klawisz "N")
Bardzo przydatne w ciemnych miejscach. Po włączeniu noktowizora będziesz widział całe
otoczenie w jasnozielonych barwach, natomiast Twoi wrogowie będą świecić fluorescencyjnym
kolorem. Ponowne wciśnięcie "N" wyłącza Noktowizor.
|
|
|
|
Sterydy (klawisz "R")
Znacznie przyśpiesza prędkość Duke'a. Nie ma możliwości ich wyłączenia, więc
korzystaj z nich rozsądnie. Przydatne zwłaszcza przy biciu nowych rekordów , uciekania przed
wrogiem (lub ścigania go) oraz w przypadku bycia zmniejszonym przez Shrinker'a.
|
|
|
|
Buty ochronne (klawisz "R")
Włączają się automatycznie za każdym razem kiedy chodzisz po niebezpiecznych
powierzchniach (typu ogien, lawa, toksyczne odpady itp), chroniąc w ten sposób życie Duke'a.
|
|
|
|
Akwalung (klawisz "R")
Wprawdzie Duke potrafi wytrzymać pod wodą dość długo, jednak bez wynurzania po pewnym
czasie zaczyna powoli tracić życie. Akwalung jest właśnie po to, aby temu zapobiec. W momencie
kiedy zanurkujesz sprzęt do nurkowania samoczynnie się włącza, pozwalając tym samym na dłuższe
podziwianie podwodnej flory :)
|
|
|
|
HoloDuke (klawisz "H")
Wciśnięcie "H" tworzy hologram - dokładną imitację Duke'a, pozwalając w ten sposób
zmylić znacznie przeciwnika co do Twojej pozycji. Można go w każdym momencie wyłączyć (poprzez
ponowne stuknięcie "H") i ustawić w nowym miejscu (najlepiej znajdującym się w zasięgu kamery).
|
|
|
|
Ekran
Ekran przez który możemy obserwować obraz z kamer. Jest to przydatne kiedy chcemy
dokładnie śledzić ruchy wroga.
|
|
|
|
Beczka
W grze spotkamy się z różnego rodzaju beczkami różniącymi się kolorem, wielkością, a także zawartością. Przy próbie jej zniszczenia możemy spowodować wybuch, wyciek substancji radioaktywnej, lub odnaleść w jej wnętrzu potrzebne nam rzeczy, jak broń i elementy ekwipunku.
|
|
|
|
C-9
Uwaga !!! Silnie wybuchowa, lepiej trzymac sie od niej z daleka i z takiej też
odległości do niej strzelać!
|
|
|
|
Gaśnica
Gaśnica. Uwaga !!! Powoduje nieco mniejszy wybuch od C-9, ale trzeba uważać!
|
|
|
|
Zamek magnetyczny
Zamek na kartę magnetyczną. W zależności od koloru otwiera go odpowiednia karta
magnetyczna tego samego koloru.
|
|
|
|
Karta magnetyczna
Karta magnetyczna do powyższego zamku. Kartę należy dobrać pod kolor zamku (są 3
różne kolory: niebieski, czerwony oraz żółty)
|
|
|
|
Zamek szyfrowy
Rodzaj zamka szyfrowego. Trzeba nacisnąć na odpowiednie przyciski, aby go
otworzyć.
|
|
|
|
Teleport
Po wejściu w obszar wyznaczany przez dwa akie znaki, jeden u góry, a drugi u dołu-
zostaniemy natychmiast przeniesieni w inne miejsce.
|
|
|
|
Kratka wentylacyjna
Często po zniszczeniu tej kratki za pomocą dowolnej broni możemy dostać się do sytemu
wentylacyjnego. Jednak nie zawsze; czasami otwór za kratą może być zbyt mały, aby Duke mógł się
tam zmieścić, lub za kratą może nie być przejścia.
|
|
|
|
Auto Destruction
Kiedy zobaczysz ten znak, będzie to oznaczać, że szczęśliwie udało Ci się przejść
poziom ponieważ są to drzwi do kolejnego etapu gry.
|
|
|