f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Duke Nukem 3D | Przedmioty

Duke Nukem 3D

Przedmioty

Najczęściej spotykane przedmioty w Duke Nukem 3D:



Atomic Health
Dodaje 50 życia (max. 200). Na każdej planszy są przynajmniej 3 "Atomiki", ale najczęściej dobrze ukryte.

Pancerz
Zmniejsza obrażenia zadane przez wrogów.

Apteczka mała
Korzystaj gdy Duke ma ubytki na zdrowiu. Niestety, ale jest mało skuteczna przy większych obrażeniach (daje jedynie 10 punktów życia).

Apteczka duża
Korzystaj z niej gdy Duke jest już u kresu sił. Ta apteczka jest dość często spotykana i bardzo dobra na spore obrażenia. Daje 30 punktów życia.

Apteczka przenośna (klawisz "M")
Pozwala na zregenerowanie sił w momencie kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Posiada zapas 100 punktów życia - po wciśnięciu klawisza "M" życie Duke'a wzrasta do nie więcej niż 100 punktów, jednocześnie zabierając odpowiednią ilość punktów z apteczki.

Jetpack (klawisz "J")
Umożliwia latanie. Wciśnij "J" aby włączyć Jetpack'a, następnie za pomocą klawiszy ustawionych jako Jump (skakanie) oraz Crouch (kucanie) kontrolujesz wznoszenie/opadanie Duke'a. Ponowne wciśnięcie "J" wyłącza Jetpack.

Noktowizor (klawisz "N")
Bardzo przydatne w ciemnych miejscach. Po włączeniu noktowizora będziesz widział całe otoczenie w jasnozielonych barwach, natomiast Twoi wrogowie będą świecić fluorescencyjnym kolorem. Ponowne wciśnięcie "N" wyłącza Noktowizor.

Sterydy (klawisz "R")
Znacznie przyśpiesza prędkość Duke'a. Nie ma możliwości ich wyłączenia, więc korzystaj z nich rozsądnie. Przydatne zwłaszcza przy biciu nowych rekordów , uciekania przed wrogiem (lub ścigania go) oraz w przypadku bycia zmniejszonym przez Shrinker'a.

Buty ochronne (klawisz "R")
Włączają się automatycznie za każdym razem kiedy chodzisz po niebezpiecznych powierzchniach (typu ogien, lawa, toksyczne odpady itp), chroniąc w ten sposób życie Duke'a.

Akwalung (klawisz "R")
Wprawdzie Duke potrafi wytrzymać pod wodą dość długo, jednak bez wynurzania po pewnym czasie zaczyna powoli tracić życie. Akwalung jest właśnie po to, aby temu zapobiec. W momencie kiedy zanurkujesz sprzęt do nurkowania samoczynnie się włącza, pozwalając tym samym na dłuższe podziwianie podwodnej flory :)

HoloDuke (klawisz "H")
Wciśnięcie "H" tworzy hologram - dokładną imitację Duke'a, pozwalając w ten sposób zmylić znacznie przeciwnika co do Twojej pozycji. Można go w każdym momencie wyłączyć (poprzez ponowne stuknięcie "H") i ustawić w nowym miejscu (najlepiej znajdującym się w zasięgu kamery).

Ekran
Ekran przez który możemy obserwować obraz z kamer. Jest to przydatne kiedy chcemy dokładnie śledzić ruchy wroga.

Beczka
W grze spotkamy się z różnego rodzaju beczkami różniącymi się kolorem, wielkością, a także zawartością. Przy próbie jej zniszczenia możemy spowodować wybuch, wyciek substancji radioaktywnej, lub odnaleść w jej wnętrzu potrzebne nam rzeczy, jak broń i elementy ekwipunku.

C-9
Uwaga !!! Silnie wybuchowa, lepiej trzymac sie od niej z daleka i z takiej też odległości do niej strzelać!

Gaśnica
Gaśnica. Uwaga !!! Powoduje nieco mniejszy wybuch od C-9, ale trzeba uważać!

Zamek magnetyczny
Zamek na kartę magnetyczną. W zależności od koloru otwiera go odpowiednia karta magnetyczna tego samego koloru.

Karta magnetyczna
Karta magnetyczna do powyższego zamku. Kartę należy dobrać pod kolor zamku (są 3 różne kolory: niebieski, czerwony oraz żółty)

Zamek szyfrowy
Rodzaj zamka szyfrowego. Trzeba nacisnąć na odpowiednie przyciski, aby go otworzyć.

Teleport
Po wejściu w obszar wyznaczany przez dwa akie znaki, jeden u góry, a drugi u dołu- zostaniemy natychmiast przeniesieni w inne miejsce.

Kratka wentylacyjna
Często po zniszczeniu tej kratki za pomocą dowolnej broni możemy dostać się do sytemu wentylacyjnego. Jednak nie zawsze; czasami otwór za kratą może być zbyt mały, aby Duke mógł się tam zmieścić, lub za kratą może nie być przejścia.

Auto Destruction
Kiedy zobaczysz ten znak, będzie to oznaczać, że szczęśliwie udało Ci się przejść poziom ponieważ są to drzwi do kolejnego etapu gry.






Temat Autor Data  
Apteczki odwrotnie
Bronek 01·12·2002-19:01  
Odp: apteczki odwrotnie!
[FPP] Chris 02·12·2002-13:01  
Odp: właśnie że nie
Super Vegeta 05·12·2002-11:01  
Odp: ;)
[FPP]Stigi 05·12·2002-13:01  
Odp: tak jasne...
Czarny 07·12·2002-05:02  
Odp: ja tez
kibel 01·11·2003-11:01  
holoduke
kuba 02·12·2004-23:01  
Odp: Akawalung - Scuba Gear
grzdeniek 04·12·2007-07:02  
atomic destruction
B_O_B 09·12·2004-15:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Chris
Aktualizacja: 07·12·2002 - 18:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Wtorek · 19 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.115843 sek.