f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Zapowiedź DNF

Artykuly

Zapowiedź DNF

Fani Duke Nukem'a (a zapewne jest ich wielu) od dłuższego czasu zastanawiają się kiedy pojawi się czwarta część przygód Księcia. Od ogromnego sukcesu jaki odniósł Duke Nukem 3D minęło już wiele czasu. Powstało wiele znakomitych gier FPP, między innymi pojawiły się już dwie części Quake'a, oraz oczywiście słynny Unreal Turnament.

Z początku Duke Nukem Forever miał być grą platformową (tak jak poprzednicy Duke Nukem I i Duke Nukem II), ale ostatecznie "postawiono" na FPP. Po niedługim czasie fanów Duke'a spotkał mały zawód; DNF miał powstać na engine Quake II, a jak tu dokuczać Quakowcom skoro Książe "zbudowany" jest na tym engine? Na targach E3'98 został zaprezentowany krótki filmik z DNF. Już wtedy gra zadziwiała wspaniałą grafiką i dźwiękiem. Jednak po ponad roku od rozpoczęcia produkcji Scott Miller (dyrektor 3D-Realms) ogłasza zmianę engine na najnowsze "serce" Unreal Turnament. Nikt nie miał wątpliwości, że ta zmiana wyjdzie Księciu na dobre bo w końcu engine UT jest o wiele szybszy i daje większe możliwości. Podobno zmiana engine nie miała przedłużyć daty premiery, ale jak widać chyba tak się stało. Chociaż oficjalnie tego nie ogłoszono to z wywiadów jakie dawał Scott Miller można było wywnioskować że DNF miał się pojawić pod koniec 1999 roku.
Na pytanie dlaczego autorzy milczą George Broussard odpowiada:
"Chcemy żeby gracze byli zaskoczeni w pierwszym zetknięciu z grą. Duke Nukem jest bardzo znany już teraz, więc nie ma potrzeby szeroko rozgłaszać o nim ani wypuszczać tysiące ekranów. W długiej drodze (przy. produkcji gry) przewidywanie to jest to o czym mówimy. Grając w Duke 3D ludzie nie wiedzieli czego oczekiwać, nie było: listy broni, listy postaci ani listy lokalizacji. Wydaje mi się, że ten niedostatek informacji sprawił, że gra stała się popularna była niezłą zabawą. Teraz, w przypadku większości gier, wiemy wszystko o grze zanim ją kupimy i zagramy. Więc jaki jest sens gry kiedy grając co 5 minut myślisz " O tu jest ten ekran" lub " Hej to jest ta pułapka o której czytałem""
Przejdźmy jednak do tego co będzie nam oferował DNF... Autorzy "biją się w piersi" że nowy Książe nie będzie tylko kolejnym squelem DN3D wydanym tylko po to, aby naciągnąć graczy na wydatki. Gra ma ustanowić nowy standard w dziedzinie gier FPP i "powalić graczy na kolana".
To co najbardziej przyciągało nas w Duke Nukem 3D to interaktywność, a jak to będzie w DNF? (słowa George'a Broussard):
"Możesz oczekiwać więcej interaktywności niż widziałeś kiedykolwiek. Interaktywizowaliśmy wszystkie rzeczy jakie wyszły w czasie pracy (prawdopodobnie dlatego DNF powstaje tak długo). Nie podam żadnych przykładów dzięki temu DNF będzie fabryką niespodzianek. Po prostu wyobraź sobie Duke 3D na sterydach."
W DNF ma pojawić się wiele postaci z którymi będzie można rozmawiać, a to co wyniknie z naszej rozmowy będzie miało wpływ na nasze dalsze losy. W multiplayer oprócz podstawowych trybów jakie oferował nam QIII i UT ma pojawić się kilka innowacji. Nie wiadomo jeszcze dokładnie jakiej broni będzie mógł używać Duke, autorzy mówią że to jeden z najtrudniejszych wyborów jakie muszą dokonać bo każda z zabawek w DN3D była świetna. Z filmu z E3 można wywnioskować że będzie pistol wzbogacony o celownik optyczny i laserowy. Teraz pora na tych którzy są właściwie najważniejsi w trybie singleplayer, czyli naszych przeciwników.. Oczywiście główną postacią ma być dr Proton i jego "zmutowani" poddani. Na pierwszych screenach jakie pojawiły się z engine QII pojawiły się roboty. Jednak Scott Miller zdementował pogłoski jakoby Duke miał walczyć z robotami:
"Nie myślimy o robotach. Nie dają zabawy z walki i nie straszą :). Przeciwnicy w DNF będą różni ale jeszcze o tym nie mówimy."
Wymagania sprzętowe DNF mają być podobne do wymagań UT, czyli maksymalne możliwości możemy osiągnąć na PIII 400 Mhz z 128 Mb RAM i Voodoo 2/3, grać natomiast będzie można już na PII 266 z 32 Mb RAM i Voodoo 1/2 (oczywiście nie w rozdzielczości 800x600 i 30 klatkach na sekundę, ale grać można..)
Czekamy na ciebie Duke!!!




Temat Autor Data  
DNF beta, alfa ?
*io 05·12·2003-22:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]SaRmAc
Aktualizacja: 04·12·2000 - 06:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Wtorek · 24 Listopada · 2020
Strona wygenerowana w 0.074640 sek.