|
Pistol Ammo
Amunicja do broni podstawowej - Pistol'a. Jeden magazynek zawiera 12 naboi. Bardzo często spotykana. Dosyć potrzebna w początkowych etapach gry, gdzie nie ma zbyt wiele amunicji do mocniejszych broni.
|
|
|
|
Shotgun Ammo
Amunicja do Shotgun'a. Jeden magazynek zawiera 10 naboi. Również dość często spotykana i używana. Prawdopodobnie właśnie tej amunicji najwięcej wykorzystuje się w pierwszym i trzecim epizodzie.
|
|
|
|
Ripper Ammo
Amunicja do Ripper'a. Zawiera w sobie 50 naboi. Nieco rzadziej spotykana od powyższych i częściej poszukiwana. Zawsze jej brakuje ze względu na dużą szybkostrzelność Rippera (i tym samym stratność naboi do niego). W pierwszym i trzecim epizodzie jest jej bardzo mało, dopiero większe ilości znajdziemy w 2 epizodzie.
|
|
|
|
RPG Ammo
Amunicja do RPG. Zawiera w sobie 5 rakiet. Ze znalezieniem jej nie powinno być problemu. Zawsze jest jej sporo w Duke'u.
|
|
|
|
Pipe Bomb
Pibe Bomb sam w sobie jest amunicją. Jedna paczka Pibe Bomb'ów zawiera 10 granatów. Ze znalezieniem nie powinno być większych problemów.
|
|
|
|
Shrinker Ammo
Amunicja do Shrinker'a. Wyróżnia się fluorescencyjnym kolorem, przez co ciężko jest ją nie zauważyć. Jeden "kryształ" pozwala na oddanie 5 strzałów.
|
|
|
|
Devastator Ammo
Amunicja do Devastator'a. Zawiera 15 rakiet. Dość ciężko jest ją znaleść i z pewnością jest jej za mało, dlatego trzeba korzystać z niej bardzo oszczędnie.
|
|
|
|
Laser Trip Bomb
Trip Bomb sam w sobie jest amunicją. Raczej ciężko znaleźć tą zabaweczkę, ale jeśli już na nią traficie to radzę ją dobrze wykorzystać.
|
|
|
|
Freezer Ammo
Amunicja do Freezer'a. Jedna paczka pozwala na oddanie 25 strzałów. Tą amunicję spotkać możemy dopiero w późniejszych etapach Duke'a (wraz z pojawieniem się Freezer'a), ale nie mniej jednak bardzo się ona przyda.
|
|
|