f·p·p · d·u·k·e http://duke.fpp.pl |
|||
Duke Nukem Time to Kill Bronie Charakterystyka broni w DN:TTK Might Boot - gdy braknie amunicji, dobre i to... Throwing Knife - dwa trafienia i po frajererze, jednak brak autotargetu obniża przydatność w krytycznych sytuacjach Throwing Axe - jedno trafienie i łeb spada, wciąż brak autotargetu Crossbow - kusza, strzela trzema bełtami na raz, dobra na średni dystans Desert Eagle - około 5 strzałów na świnię, 8 na jaszczura; dobra i pożyteczna broń Combat Shotgun - dobry na bliskie i średnie odległości, dalej za duży rozrzut Buffalo Rifle - mocna i pewna strzelba, ale posiada mało amunicji Gatling Gun (Minigun) - Vulcan w pełnej krasie - nic dodać, nic ująć! RPG - wyrzutnia rakiet niekierowanych, mocna i niebezpieczna Flame Thrower - 2 sekundy i voila: pieczona świnia nadziewana jaszczurką Energy Weapon - dobra na półdystanse, oszałamia i grilluje Frezeer - odbija się od ścian, zamraża przeciwnika czasami odbita wraca do ciebie (brr..) Pipe Bomb - bomba z detonatorem, pożyteczna przy robieniu zasadzek Holy Hand Granade - Skacze jak kauczuk - niebezpieczna i ryzykowna broń Dynamite (TNT) - wyjmij i natychmiast odrzuć - lont pali się od momentu wyjęcia! Siła zbliżona do granatu -------------------------------------- Aktualizacja: 31·10·2002 - 19:01 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-04-26, 17:09, z
172.70.127.101 (172.70.127.101) Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?pl:pages:show:930::: DRUKUJ | Powrót |