f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Duke Nukem 3D | Toxic Dump

Duke Nukem 3D

Toxic Dump

Składnica Odpadów. Mała łódź podwodna, co, do której miałeś nadzieje, że uniesie cię na wolność, nagle zatonęła dziobem w dół. Co by nie mówić okazała się zwykłą pułapką. Przypomina teraz wielkie cygaro sterczące z wypełnionej piaskiem popielniczki. Dobrze pasuje do wystroju miejsca, w którym się znalazłeś, surowej skało - betonowej konstrukcji przeznaczonej do przechowywania niebezpiecznych chemikaliów i substancji radioaktywnych. Składnica odpadów zajmuje duży obszar, na którym dominują małe kaniony połączone ze sobą zalanymi woda korytarzami. Struktury takie jak wielopoziomowa fabryka zapowiadają narastająca komplikację następnych poziomów.

Istnieją dwa sposoby na opuszczenie Toxic Dump. Jeden z nich, zdecydowanie łatwiejszy prowadzi przez fabrykę i kanały ściekowe, ale wymaga posiadania tornistra odrzutowego. Jeśli go nie posiadasz, lepiej załóż buty ochronne. Wcześniej czy później zanurzysz się w toksycznym błocie. Kluczem do przeżycia w tym środowisku jest wzmocnienie systemu immunologicznego. Uśmiechnij się wiec i poszukaj atomowych jednostek zdrowia, licznie rozrzuconych po całym poziomie. I jeszcze jedno: na tym poziomie musisz stać się małym, i to dosłownie, aby dotrzeć do kluczowych przełączników i przejść. Jak stać się małym? Stań po prostu przed błyszczącymi soczewkami i spójrz na ptaszka. Zabierz czerwona kartę i naucz się pełzać.
Przejście przez Toxic Dump
Chcesz uniknąć bólu serca? Czy twoje kończyny coś dla ciebie znaczą? Każdy trzeciorzędny geniusz zgodzi się, że twoje szanse niebotycznie by wzrosły, gdybyś przebywanie w Toxic Dump ograniczył o połowę.
Aby szybko wydostać się z tego poziomu, musisz mieć tornister odrzutowy. Miejmy nadzieję, że zabrałeś jakiś z wiezienia, gdyż w składnicy odpadów nie znajdziesz niczego takiego.


W południowo-zachodnim kanionie
Wydostań się z łodzi podwodnej. Zanurkuj w zanurzonej łodzi i odszukaj pionowy rząd przełączników. Uaktywnij przełączniki na górze i na dole. Odwróć się i wypłyń przez otwierające się drzwi.
Zabierz wyrzutnię RPG i niebieską kartę dostępu. Wypłyń na powierzchnię obok kamienistego brzegu po południowo- zachodniej stronie. Pobiegnij do skalnej szczeliny, gdzie znajdziesz się w posiadaniu wyrzutni RPG. Zabierz kartę dostępu i skocz do wody, kierując się do odległego brzegu.
Zdobądź karabin łańcuchowy. Przez czerwone drzwi wejdź do składnicy odpadów. O krok lub dwa za wejściem pchnij ścianę po prawej stronie, aby dostać się do tajnego przejścia. Pchnij ciemna metalowa ścianę broniąca dostępu do wąskiego pomieszczenia z widokiem na kanion. Znajduje się tam karabin łańcuchowy, a także kilku kawalerzystów ściśniętych jak sardynki.


W huczącej fabryce
Zabierz czerwona kartę dostępu. Wejdź na mała platformę na końcu pasa transmisyjnego w południowo- wschodnim rogu. Pozwól, aby zabrał cię mechaniczny żuraw i opuścił po drugiej stronie. Wejdź na kolejna platformę, skąd drugi żuraw zaniesie cię z powrotem na południowa stronę. Gdy tylko opadniesz, poszukaj szklanych drzwi po prawej stronie i rozbij je. Czerwona karta dostępu znajduje się w małym schowku w ścianie.
Pomniejsz się i otwórz drogę do sekcji północnej.
Użyj czerwonej karty w panelu w północno- wschodnim pomieszczeniu. Poczekaj aż uderzy w ciebie promień urządzenia pomniejszającego. Pobiegnij do małego otworu po prawej stronie. Dalej w prawo, a następnie ostro w lewo do metalicznego pomieszczenia z własnym urządzeniem pomniejszającym. Uaktywnij przełącznik w pomieszczeniu (odblokujesz czerwone drzwi w poprzednim pomieszczeniu, dzięki czemu otworzysz sobie drogę do pozostałej części poziomu). Zażyj kolejna dawkę pomniejszacza i wróć tą samą drogą, którą przybyłeś.


Dodatkowe atrakcje poziomu Toxic Dump
Istnieje mnóstwo powodów, dla których powinieneś poznać inne atrakcje, które ma do zaoferowania ten poziom. Jednak bardziej prawdopodobny jest pewien prozaiczny powód: nie masz tornistra odrzutowego i musisz znaleźć inne wyjście. Być może także żądza przygód pcha cię do odwiedzenia takich terenów jak:
  • obszary na północy
  • zakamarki fabryki
  • Idź na północ, młody Książe!
    Bez tornistra pobyt w składnicy odpadów może być o wiele dłuższy, niż. powinien być ze względów zdrowotnych. Nie masz jednak wyboru i musisz się kierować na północ. Gdy dotarłeś do zalanego biura w centralnym kanionie, z pewnością twoja uwagę zwróciły wielkie metalowe drzwi oznaczone napisem Gat. 2. Zagradzają ci drogę do instalacji oczyszczającej i jakiejkolwiek szansy na ucieczkę. Otwarcie bramy wymaga serii mistrzowsko wykonanych posunięć. Jeśli dodamy do tego stada móżdżaków kręcących się po okolicy, przedsięwzięcie staje się prawie niewykonalne. Wciśnij przełącznik w rogu okna, co spowoduje, ze podniesie się poziom wody w kanionie. Pozostań kilka sekund w zatopionym biurze i powitaj otaczające cię móżdżaki gwałtownym ogniem z karabinu łańcuchowego. Postaraj się trafić w pływające miny w momencie, gdy potwory się do nich zbliża. Wypłyń z biura kierując się do ściany po prawej stronie. Wypłyń obok skalistego brzegu w północno- wschodniej części kanionu i wejdź po pochyłych głazach za zakrętem. Przy pomocy RPG pozbądź się móżdżaków, Gdy ucichnie łoskot, rozpędź się wzdłuż pochyłej skały po lewej stronie i przeskocz na prawie pozioma powierzchnie na północno- zachodniej stronie. Podążaj pochyla ścieżka aż do malej sterowni ukrytej w załomie skalnym na szczycie. Potraktuj kawalerzystów gorąca wiązka ołowiu. Wejdź do środka węz wyrzutnie RPG i, co ważniejsze, wciśnij przełącznik obok monitora. Gdy to uczynisz, zajrzyj w monitor. Zobaczysz jak otwiera się brama numer2. Pobiegnij z powrotem do wody i zanurkuj. Przepłyń przez bramę.
    Znajdziesz się w kolejnym ograniczonym podwodnym obszarze. Wpłyń do kolejnego zatopionego biura i przestaw znajdujący się tam przełącznik. Otworzy się kolejna ciężka brama otwierając ci drogę na północ. Uważaj jednak, gdyż po przepłynięciu przez bramę możesz zostać zaskoczony widokiem dwóch masywnych trybów. Aby pokonać kolejna przeszkodę musisz zgrać ruchy z fragmentem trybów w szaro metalowym kolorze. Poczekaj aż tryby obrzuca się kilkakrotnie. Gdy stwierdzisz, ze nadszedł twój czas, popłyń do przodu powoli, ale pewnie. Jeżeli trafisz we właściwym momencie, tryby porostu przeniosą cię do następnej podwodnej komory. Przywitaj się i jednocześnie przegnaj z kilkoma móżdżkami Przygotuj się na potyczkę z obcymi, którzy kryją się w oczyszczalni ścieków.


    Walka w oczyszczalni ścieków
    Oczyszczalnia ścieków jest duża konstrukcja w kształcie leja, przez który przepływają rwące strumienie spadającej wody. Stanowi także siedlisko mózdzaków Oprócz walki musisz rozwiązać zagadkę instalacji i dostać się do kanału odprowadzającego ścieki, który prowadzi do jednego z dwóch wyjść. Gdy wkroczysz do szybko płynącej strugi, zostaniesz porwany przez pęd rwącej cieczy. Wystrzel z RPG prosto w rysę widoczna na ścianie po prawej stronie. Pokonaj prąd cofając się w gore i wejdź do małego pomieszczenia odsłoniętego przez wybuch. Uruchom teleporter, po czym zmaterializujesz się w odległym miejscu na północno- zachodniej części oczyszczalni Ostrożnie wysuń się z kabiny teleporter i pozbądź się kapitanów i kawalerzystów. Następnie pozbieraj amunicje do RPG. Z wyrzutnia gotowa do strzału zsuń się wąskim kanałem do centrum oczyszczalni,·Gdy znajdziesz się w środku, celuj i strzelaj z precyzja. Przedostań się do malej sterowni na zachodnim końcu basenu. Przejdź w gore rampy i przestaw przełącznik. Spójrz w gore i na prawo, a zobaczysz jak odsuwa się ściana odsłaniając małe wejście do komory na południowym krańcu.
    Ponownie wejdź do wody i pokonując prąd przejdź w górę strumienia. Wskocz na mała półkę na górze, po prawej stronie i przejdź nią do samego końca aż staniesz nad brzegiem zbiornika. Wejdź na oddzielną, nieco podniesioną cześć podłogi. Wyceluj broń i strzel tak, aby przestawić przełącznik po drugiej stronie zbiornika. Kolumna, na której stoisz zacznie szybko przemieszczać się do środka pomieszczenia. Z drugiej strony zacznie zbliżać się podobna kolumna. W odpowiednim momencie wejdź na drugą kolumnę i dojedź aż do wschodniej strony. Przygotuj broń i obejdź dzielącą pomieszczenie ścianę. Naucz rozumu latającego móżdżaka i zanurz się w sieci toksycznych ścieków, która prowadzi do tajnego wyjścia oraz oczywiście do wyjścia z poziomu.




    Finiał: The Abyss (Otchlan)






     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]SaRmAc
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 06:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Wtorek · 19 Marca · 2024
    Strona wygenerowana w 0.075891 sek.