f·p·p · d·u·k·e
http://duke.fpp.pl


Opis leveli

Bank Roll - spostrzeżenia Alex'a

Kolejna genialna mapka do DM – nie za duża, nie za mała. Poza tym ma sporo broni i item’ów. Najpierw należy iść do pokoju na górze, wziąć po drodze pipebomby, atomica i freezera i na górze devastator i STERYDY – właśnie one mogą uratować życie gdy wpadniemy na szaleńca ze zmniejszaczem. Następnie w banku przydałoby się zabrać zmniejszacz, po przejściu długiego labiryntu kół zębatych zabezpieczających dostęp do czerwonej karty (w SP). Jest w tej mapce też RPG, które tu może być naprawdę śmiercionośne jeżeli ktoś nie umie unikać rakiet. Ludzie najczęściej kręcą się w banku, na tych kołach lub po ulicy (w okolicach pokoju z devastatorem). I właśnie tego pokoju należy najbardziej strzec. Kolejną dobrą rzeczą w tej mapce jest obecność kilku tripbombów, bardzo użytecznych w niektórych miejscach. Dobrym miejscem jest ściana pokoju na górze, obok wejścia do windy – gwarantują one co najmniej jeden frag na grę, gdyż tam najczęściej wchodzi się „na pałę” co może drogo kosztować. Ogólnie bardzo polecam ten level do DM...

--------------------------------------
Aktualizacja: 01·12·2003 - 02:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-04, 13:12, z 172.69.59.163 (172.69.59.163)
Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?pl:pages:show:999:::

DRUKUJ | Powrót