f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Duke Nukem 3D | Poradniki | Opis leveli | Bank Roll - spostrzeżenia Al...

Opis leveli

Bank Roll - spostrzeżenia Alex'a

Kolejna genialna mapka do DM – nie za duża, nie za mała. Poza tym ma sporo broni i item’ów. Najpierw należy iść do pokoju na górze, wziąć po drodze pipebomby, atomica i freezera i na górze devastator i STERYDY – właśnie one mogą uratować życie gdy wpadniemy na szaleńca ze zmniejszaczem. Następnie w banku przydałoby się zabrać zmniejszacz, po przejściu długiego labiryntu kół zębatych zabezpieczających dostęp do czerwonej karty (w SP). Jest w tej mapce też RPG, które tu może być naprawdę śmiercionośne jeżeli ktoś nie umie unikać rakiet. Ludzie najczęściej kręcą się w banku, na tych kołach lub po ulicy (w okolicach pokoju z devastatorem). I właśnie tego pokoju należy najbardziej strzec. Kolejną dobrą rzeczą w tej mapce jest obecność kilku tripbombów, bardzo użytecznych w niektórych miejscach. Dobrym miejscem jest ściana pokoju na górze, obok wejścia do windy – gwarantują one co najmniej jeden frag na grę, gdyż tam najczęściej wchodzi się „na pałę” co może drogo kosztować. Ogólnie bardzo polecam ten level do DM...






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Alex
Aktualizacja: 01·12·2003 - 02:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 25 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.075291 sek.