f·p·p · d·u·k·e
http://duke.fpp.pl


Inne

Duke - człowiek

NAZWISKO : DUKE NUKEM
Analiza : Jego rodzice podejrzewali, że ich syn będzie kimś wielkim. Nazwisko to wynika najprawdopodobniej właśnie ze świadomości rodziców io przyszłości ich syna. Inne wytłumaczenie jego nazwiska to po prostu fakt, że jego rodzice lubili abstrakcyjnie brzmiące nazwiska.

WZROST : 6’4” (ok. 193cm)
Analiza : Fizyczny wygląd Duke’a uzupełnia jego niezwykła postawa życiowa, w której gotów jest walczyć na śmierć i życie za ludzkość (bardziej chyba za panienki).

WAGA : 105 kg.
Analiza : Jest człowiekiem niesamowicie silnym. Jego postura przypomina posturę najgorszego kryminalistę. Potrafi rzucać 100kg ciężarami bez większego wysiłku, co zapewnia mu wygraną w większości konfrontacji z przeciwnikami.

WIEK : Nieznany - Prawdopodobnie koło 30-stki.
Analiza : Trudno jest określić jego wiek ze względu na niewielką ilość informacji dotyczących jego przeszłości. Pewne jest jednak to, że jeszcze długo „czarne charaktery” będą musiały żyć w trwodze przed nim.

KOLOR OCZU : Nieznany - Zawsze nosi te „ściemniacze” (ciemne okulary).
Analiza : Okulary dają Dukeowi przewagę emocjonalną w każdej konfrontacji z ludzkimi zagrożeniami. Niejasne jest tylko, dlaczego potrzebuje ich podczas gry miłosnej czy snu. Konieczne dalsze badania...

ZNAKI SZCZEGÓLNE/BLIZNY : Brak. Nienawidzi tatuaży i nigdy nikt nie skopał mu tyłka.
Analiza : Brak jakichkolwiek blizn to rzadkość wśród facetów, którzy gadają tak jak on. Ma przynajmniej dowód, że jest dobry w „swoim zawodzie”.

ZAWÓD : Obrońca świata, pogromca obcych, biznesman - właściciel restauracji : „Duke Burger”, kasyna : „The Lady Killer Casino”, kilku klubów ze striptizerkami : „Bootylicious Strip Clubs”
Analiza : Oczywistym jest, że Duke to mądry i silny fizycznie facet. Większość pieniędzy jakie zarobił za ocalenie świata zainwestował w wyżej wymienione interesy. Pytanie tylko po co Duke’owi więcej pieniędzy niż te które zarobił? Chciwość, czy też chęć sprawdzenia się w biznesie? A może on po prostu lubi „fast food”, hazard i panienki ??? Konieczne dalsze badania ...

GRY W KTÓRYCH POJAWIA SIĘ DUKE : Duke Nukem I, Duke Nukem II, Duke Nukem 3D, Duke Nukem : Atomic Edition, Balls of Steel, Death Rally, Duke Nukem : Time to Kill, Duke Nukem : Zero Hour (już wkrótce), Duke Nukem Forever ( prawdopodobnie 2 połowa 2001r.).
Analiza : Większość graczy komputerowych lubi wcielać się w rolę Duke’a i niszczyć złych "bydlaków". BARDZO to lubią.

OSIĄGNIĘCIA : Napisanie autobiografii pt. "Dlaczego jestem taki Wspaniały?", skok na bungie z Wieży Eiffela, ocalenie świata...
Analiza : Podczas gdy nowicjusz szybko wykazałby, że Duke ma problemy ze swoim ego i z samooceną oraz, że nie robi nic takiego ważnego, to po przeczytaniu krótkiego wprowadzenia okazuje się, że gdyby nie Duke już dawno nie mielibyśmy nic do powiedzenia będąc pod władzą złych ludzi.

HOBBY : Relaks z butelką Jacka Danielsa i paroma panienkami; ściganie się, praca nad własną kolekcją samochodów i Harleyów; kolekcjonowanie i strzelanie z broni oraz bycie mężczyzną, którym chcą być wszyscy mężczyźni i którego chcą wszystkie kobiety.
Analiza : Lubi panienki, samochody, być kuszonym i kochanym. A kto nie lubi?

INTELIGENCJA : Skrajnie inteligentny, mimo, że nie "akademik".
Analiza : Inteligencja Dukea sugeruje, że jest świadomy tego prostego wizerunku, który kreuje. Podczas gdy jego działania są z całą pewnością wynikiem prawdziwego Dukea, bez wątpienia używa fasady : "Panny, strzelby i piwo", aby wrogowie nie doceniali go. Hmmmm.......Pomysłowe.

SZKOLENIA WOJSKOWE : Ukończone szkolenie w elitarnej jednostce wojskowej "FOKI” (tak apropo żeby w ogóle podejść do egzaminów w tej jednostce trzeba wytrzymać 12 godzin w wodzie o temp. 6 stopni z pełnym wojskowym ekwipunkiem). Szkolony we wszystkich rodzajach walk i wszystkimi rodzajami broni. Członek elitarnej jednostki do zwalczania obcych dowodzonej przez gen. P.Graves’a. Po odbytych szkoleniach w niewyjaśnionych okolicznościach wszelkie informacje o Duke’u zaginęły. Wiadome jest jednak, że Duke żyje i wciąż utrzymuje kontakty z gen. Graves’em, który jest jedynym łącznikiem Duke’a ze światem. (W końcu Duke musi wiedzieć gdzie i kiedy wkroczyć do akcji).
Analiza : Jak pułkownik Kurtz, Duke przerwał program szkolenia po uzyskaniu szczytowej formy. W przeciwieństwie jednak do Kurtz’a, Duke nie zajął się podbijaniem małych wiosek i czynieniem ich sobie poddanymi, lecz zdobyte w armii USA umiejętności wykorzystał do opieki nad światem. Jak na gentelmana przystało ma swoje zasady.

RODZINA : Brak jakichkolwiek danych na ten temat.

INNE WAŻNE OSOBY : Duke jest mistrzem jednonocnych igraszek, a stałych związków unika za wszelką cenę.
Analiza : Duke nie chce się angażować w miłosne uniesienia. Pomimo jego arogancji jest to objaw strachu przed śmiertelnością. Duke wie, że jego „praca” jest bardzo niebezpieczna i nie może sobie pozwolić na miłość. Zresztą gdybyście mogli mieć co noc piękniejszą dziewczynę nie chcielibyście zostać z tylko jedną.



--------------------------------------
Aktualizacja: 04·12·2000 - 17:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-03-29, 02:23, z 172.70.39.140 (172.70.39.140)
Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?pl:pages:show:64:::

DRUKUJ | Powrót