f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | BDP Duke

Konwersje

BDP Duke

Programiści z firmy BDP stworzyli coś w rodzaju Duke Nukem IV, a dokładniej nową konwersję pt. "BDP Duke". Dodali cztery nowe epizody, każdy po 6 leveli, nowe odgłosy broni, muzykę , kilku nowych przeciwników . A przede wszystkim dodano nowe "pola bitw". Postaram się wam przybliżyć nieco te nowe epizody:

"They live "- ten epizod jest jakby początkiem całej zabawy. Zaczyna się od tego, że Duke pokonał już wszystkich obcych i spokojnie zamieszkał w Los Angeles, aż tu nagle znowu pojawiają się wrogowie. Jak zawsze na początku nasz bohater ma tylko jedną broń, ale potem może jeszcze zdobyć swój stary arsenał. Ale powróćmy do "Miasta Aniołów" (w rzeczywistości to tam wcale aniołów nie ma :-). pierwszy level, (a właściwie to wszystkie) wymagają poświęcenia bardzo wiele czasu. Pierwsze 3 poziomy, ponieważ trzeba znaleźć bardzo dużo ukrytych przejść i tuneli (sami siedzieliśmy ponad 2,5 godziny aby znaleźć jedną kartę). Plansza po której będziemy się poruszać jest tak duża, że czasami lepiej nie patrzyć ma automapę bo wtedy to już można sie na prawdę zgubić . Miasto wygląda pięknie . Podziwiać możemy pięknie dopracowane budynki i ulice. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że do stworzenia pierwszego levelu użyto oryginalnego planu miasta Los Angeles . Wejść i zniszczyć możemy dosłownie wszędzie i wszystko . Jest kilka rzeczy które bardzo minie zaskoczyły, np. kiedy wyszedłem z budynku (ledwie żywy po ciężkiej walce) na ulice, trafił mnie piorun i oczywiście było już po wszystkim , lub wszedłem raz do pokoju w którym stał telewizor i przez ponad 6,5 min leciał tam dziennik telewizyjny. Wiecie jakie to uczucie, gdy idziesz ulicą, a tu nagle skaka ładnie opakowane pudełko. Gdy je zaczynasz otwierać jest wtedy wielkie bum i po tobie. wiec jeśli spotkacie w tym epizodzie takie pudełko to nawet do niego nie podchodźcie bo sama siła wybuchu was rozniesie . Następne trzy etapy będą prawdziwą szkołą przetrwania. Nie trzeba teraz wiele myśleć, aby znaleźć przejście. Ale za to trzeba pomyśleć "jakby to zrobić, żeby mnie nie zabili"???

"Tourist trap"- Czy ktoś z was był może na Bermudach? Bo ten epizod zaczyna się właśnie od tego miejsca. Będziemy zwiedzać malownicze zakątki Bermud. W tym epizodzie należy się przygotować na długie pływanie, ponieważ na początku będziemy musieli zdobyć łódź podwodną !!! W pierwszym levelu będziemy poruszać się po niewielkim kawałku wyspy. Zaglądać możemy do ładnych domków stojących na wybrzeżu. Niestety ich mieszkańcy nie są ani ładni ani przyjaźni. Epizod posiada również 6 leveli.

"Red planet Blues "- To bardzo trudny epizod. Ponieważ prawie przez wszystkie levele będziemy poruszać się po różnego rodzaju tunelach i zakamarkach. Jesteśmy w czymś w rodzaju jaskini. Levele są bardzo złożone i trzeba dużo myśleć żeby znaleźć przejście, np. do następnego etapu prowadzą tylko jedne drzwi, ale są one otwierane przez silniki, a nie ma prądu. Trzeba więc znaleźć elektrownię i ją uruchomić. Epizod posiada 6 leveli.

"Take'em down "- w tym epizodzie będziemy poruszać się po czymś w rodzaju kanionu, tyle że rosną tam palmy kokosowe... W tych levelach nie będziemy dużo pływać, za to będzie gdzie polatać bo inaczej stoi się jak kaczka na strzelnicy. Nie będę pisał dużo na temat tego epizodu ponieważ tam tylko chodzi się i strzela do wrogów, a świat nas otaczający jest dość monotonny.

Możecie ściągnąć konwersję z naszego działu Pliki => Konwersje.








--------------------------------------
Autor: [FPP]SaRmAc
Aktualizacja: 06·12·2002 - 14:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.075267 sek.