f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Duke Nukem 3D | Death Row

Duke Nukem 3D

Death Row

Śmiertelna Pułapka. Otwierasz oczy tylko po to, aby momentalnie zostać oślepionym przez nagłe i bolesne wyładowanie elektryczne. Po zebraniu myśli i rozejżeniu się po otoczeniu stwierdzasz, ze znajdujesz się w pomieszczeniu egzekucji. Surowe krzesło w którym siedzisz wcale nie wygląda zachęcająco (z trudem przypominasz sobie, ze na końcu drogi przez The Red Light District zostałeś pojmały przez obcych. Zanim zaliczysz kolejne wyładowanie, wyskakujesz z krzesła i stwierdzasz, ze jesteś zupełnie bezbronny. Wygląda na to ze twoje chwile SA policzone. Znajdujesz się we wzorcowym zakładzie redukcyjnym, gdzie dobre zachowanie nic nie znaczy.
Jedyna droga ucieczki z Death Row wiedzie przez wodę. Musisz dostać się do obszaru nazwanego Cel Block2. Mówi się ze jest tam ukryty tunel prowadzący do czekającej lodzi podwodnej lub przerażającej śmierci w mackach srogich móżdżaków i ich obcych sprzymierzeńców. Podczas pokonywania poziomu musisz odnaleźć 3 karty dostępu. Jeśli przeżyjesz pierwszych kilka sekund, być może masz jeszcze szanse.


Przejście przez Death Row
Na początku swojej wędrówki będziesz całkowicie osamotniony i prawie bezbronny. Ciemne, odrapane korytarze i ściany, stalowe sztaby i kompletnie ograniczony styl życia nie pasują do ciebie. Możesz jednak znacznie ograniczyć czas swego pobytu w tym miejscu. Przejdź przez Death Row zgodnie z poniższymi zaleceniami.
Jak zwykle możesz się włóczyć do woli, ale uważaj, aby nie dąć się złapać?


W komorze egzekucyjnej
Zdobądź pistolet. Zeskocz z krzesła elektrycznego. Przejdź do malej sterowni, otwórz drzwi i pędź do małego schowka, aby zdobyć pistolet i amunicje. Odwróć się szybko i nafaszeruj gliniarza ołowiem.
Zdobądź strzelbę. Przestaw przełącznik po lewej stronie okna. Wyskocz przez okno w momencie, gdy krzesło zacznie się chować pod podłoga. Wpełznij do otworu i zza krzesła zabierz strzelbę i amunicje.
Wydostań się z komory egzekucyjnej. Gdy zdobędziesz strzelbę wróć do sterowni i przestaw przełącznik po prawej stronie okna. Następnie ustaw się tak, abyś mógł bezpiecznie spacyfikować zdezorganizowany tłum kłębiący się za odsuwająca się kurtyna. Gdy wszyscy będą już martwi, przeskocz przez murek i odszukaj wąskie przejście. Pobiegnij do jego końca i zabierz apteczkę.


W pokoju ze śmiertelnymi trybami
Znajdź atomowa jednostkę zdrowia i gogle noktowizyjne.
Wejdź do wnęki powstałej po wysadzeniu ściany. Podejdź do mniejszego wirującego trybu. Skocz, kierując się na jego środek. Zsynchronizuj swoja prędkość obracania się, aby znaleźć sekundkę potrzebna na skok i dotarcie do wąskiego występu na zachodniej ścianie. Zabierz atomowa jednostkę zdrowia. Przejdź wzdłuż występu na południe i otwórz tajna skrytkę w rogu; zabierz z niej gogle noktowizyjne.
Zabierz niebieska kartę dostępu i wyrzutnie RPG. Skocz bezpośrednio na większy z trybów. Skocz ponownie, tym razem do południowo- wschodniego rogu. Po wyładowaniu w sterowni zabierz wyrzutnie RPG i niebieska kartę ze skrytki w ścianie.
Wydostań się z pomieszczenia z trybami. Wykonaj serie precyzyjnych skoków. Najpierw na większy tryb, a następnie na mniejszy. Na koniec we właściwym momencie skocz w kierunku wyjścia z pomieszczenia. Przejdź do wyjścia.


W pomieszczeniu centralnym i na dziedzińcu
Zabierz żółtą kartę. Wejdź do małego okrągłego pomieszczenia na północnej stronie centralnego pokoju sterowania. Gdy zabierzesz kartę, odsuną się lampy i odsłonią aktywny pułapki laserowe. Przepełznij pod promieniami i opuść pomieszczenie.
Idź po czerwona kartę dostępu. Wejdź do dużego pomieszczenia sterowania i skieruj się do żółtego zamka w północnym końcu. Odblokuj bramy prowadzące na dziedziniec wiezienia i obróć się na zachód. W południowo- zachodnim rogu znajdziesz czerwona kartę dostępu. Niestety, znajdziesz się również pod ostrzałem świńskich gliniarzy wałęsających się w swoich wehikułach patrolowych. Żeby nie było ci za dobrze, stanowisz także doskonały cel dla wieżyczek strzelniczych zamontowanych po północnej stronie dziedzińca.
Obloquy Cell Block 2. Gdy znajdziesz się z powrotem w głównej sterowni, podejdź pochylnia i odblokuj czerwony zamek w południowo- zachodnim rogu. Pchnij drugi przełącznik i wejdź do pomieszczenia z hologramem. Z centralnej platformy zabierz karabin łańcuchowy. Pchnij dowolny z przełączników na okrąglej ścianie dookoła pokoju. Gdy ściana się odsunie, wejdź do malej wnęki na południowo- zachodniej stronie. Podejdź mała pochylnia i wejdź do małego pokoju, w którym znajduje się przełącznik wyłączające pole siłowe zagradzające wejście do bloku nr 2.


Na północnym krańcu
Znajdź tunel w Cel Błock 2. Wyjdź z centralnego pomieszczenia zachodnimi drzwiami, skieruj się w gore pochylni i znajdź wejście do bloku nr 2. Stojąc przy wejściu do bloku przestaw przełącznik tak, aby otworzyła się ostatnia z cel. Pobiegnij do celi i zajrzyj pod plakat wiszący pod na ścianie w rogu. Uważaj, abyś nie wpadł i nie skręcił sobie nogi, gdyż właśnie znalazłeś tajny tunel.
Dotrzyj do kanału ściekowego. Wygląda na to ze tunel nie został do końca przekopany. Będziesz musiał użyć kilku bomb rurowych, aby dokończyć prace. W ten sposób dotrzesz do kanału odprowadzającego toksyczne ścieki. Przejdź nim na północny zachód na otwarta przestrzeń, gdzie zobaczysz lodź podwodna.
Zaokrętuj się. Będziesz musiał zanurkować i dotrzeć do lodzi od dołu. Dlatego przed zanurzeniem zabierz akwalung. Znajdziesz go za kamienna ściana na południowej stronie otwartej przestrzeni. Po wpłynięciu do lodzi, przestaw przełącznik peryskopu i zakończ poziom. Dodatkowe atrakcje poziomu Death Row.
Mówią ze pobyt w wiezieniu hartuje człowieka. Być może. Będziesz wiedział na pewno, jeśli doświadczysz:
  • chwili refleksji w więziennej kaplicy
  • zacieklej bitwy na dziedzińcu
  • Modlitwy są dla słabych.
    Choć pobożny lub natchniony nie są słowami, których ktokolwiek użyłby do twojego opisu, możesz wziąć pod uwagę odwiedziny w więziennej kaplicy. Być może nie zostaniesz pobłogosławiony, ale z pewnością możesz odkryć pewne świeckie tajemnice. Jeśli nie jesteś krańcowym dewotę, możesz opuścić kaplice zaopatrzony w karabin łańcuchowy, kilka bomb rurowych i atomowa jednostkę zdrowia.
    Niech przed poszukiwaniami nie powstrzymują cię tabliczki z napisami Silenie (cisza) Discipline (dyscyplina) Remorse (wyrzuty sumienia) umieszczone nad wejściem. Pozbądź się kapitanów i kawalerzystów korzystając z tego ze SA zwróceni do ołtarza. Najlepiej do tego celu posłuży wyrzutnia, RPG, ale nawet przy pomocy strzelby powinieneś wysłać kilku wiernych na łono Abrahama. Podejdź do głównego ołtarza i spójrz w gore na wysoki, spiczasty sufit. Zestrzel wiszącego mnicha i zabierz atomowa jednostkę zdrowia, która wyskoczy z jego ciała w chwili uderzenia o podłogę. Stojąc przed ołtarzem naciśnij podest uaktywniając tajne drzwi ukryte za witrażem. Podejdź do najbardziej wysuniętego na południe okna i kopnij je. Wejdź do wąskiego przejścia i usuń móżdżaka. Przejdź do końca oświetlonego na czerwono korytarza, gdzie zobaczysz pokaleczony tors komandosa z DWOMA. Uwolnij nieszczęśnika i zabierz karabin łańcuchowy znajdujący się za nim. Wróć do ołtarza, wybij okno po prawej stronie i weź sterydy
    Następnym twoim celem jest dotarcie do wnęki nad wejście do kaplicy. Zwróć uwagę na przełącznik znajdujący się wysoko nad ołtarzem. Stan blisko środka pomieszczenia Wyceluj w przełącznik i strzel do niego z pistoletu. Następnie natychmiast obróć się do, tylu aby stanąć na wąskiej opuszczonej kolumnie. Ja strzelam dokładnie z miejsca, z którego wysuwa się kolumna - Zloty. Gdy znajdziesz się na górze węz pudełko bomb rurowych. Potem strzel w przełącznik lub zeskocz i idź w swoja drogę.


    Konfrontacja na dziedzińcu
    Wizyta na północnym dziedzińcu jest konieczna, gdyż tam właśnie znajduje się czerwona karta dostępu potrzebna do otwarcia bloku nr2., Ponieważ jednak przez dziedziniec prowadzi jedyna droga do wyjścia, jest on pilnie strzeżony, Dlatego bron się zaciekle.
    Gdy otworzysz drzwi na dziedziniec, nie spiesz się z wybieganiem. Dziedziniec musi być zdobywany etapami. Najpierw rozwal gliniarzy przy drzwiach, następnie zestrzel wieżyczki. Jeśli trzeba to cofnij się na chwile, za wszelka cenę unikając kontaktu z pojazdami patrolowymi.
    Nie będąc narażony na ostrzał z wieżyczek, będziesz mógł się zając pojazdami patrolowymi. Jeśli nie możesz się pozbyć wehikułów, nie wysilaj się za bardzo. Dostań się na nasyp po północnej stronie i pozbieraj wszystkie bronie oraz atomowe jednostki zdrowia, jednocześnie nie zapominaj o bronieniu się.




    Dalej: Toxic Dump (Składnica Odpadów)






     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]SaRmAc
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 06:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Wtorek · 19 Marca · 2024
    Strona wygenerowana w 0.077794 sek.