f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Duke Nukem 3D | The Red Light District

Duke Nukem 3D

The Red Light District

Dzielnica Czerwonych Świateł. Jak wszystkie większe miasta na świecie, także Los Angeles posiada swoja ciemna stronę, a ty będziesz musiał poznać ja ze wszystkimi szczegółami? Jeśli ktoś szuka miejsca pełnego barów i sklepów dla dorosłych, powinien udać się właśnie do czerwonej dzielnicy. Strzeż się jednak wszystkich napotkanych przechodniów, gdyż może się to skończyć bardzo nieprzyjemnie. Na tym poziomie poznasz także nowy element arsenału obcych: pojazd patrolowy (RPV).

Przy tak wielu atrakcjach i pokusach dzielnicy Czerwonych Świateł łatwo jest strącić głowę (dosłownie). Definitywnie bardziej skomplikowany od Hollywood Holocaust, poziom The Red Light District z pewnością przetestuje twoja wytrzymałość. Twoje szansę na przeżycie znacznie wzrosną, jeśli będziesz się szybko poruszał na otwartych przestrzeniach, a ostrożnie w pomieszczeniach. Aby rozwiązać ten poziom, powinieneś żebrać wszystkie karty w określonym porządku: niebieska, żółta i czerwona.
Rwiesz się do akcji? Znalazłeś się w dobrym miejscu. Czy dasz sobie rade na trudnej i szybkiej trasie? Daj z siebie wszystko. Oczywiście nikt nie zakazuje ci wybrania własnej drogi, możesz sam wędrować, eksplorować i ryzykować.


W księgarni
Skieruj się do księgarni. Gdy tylko wyjdziesz z windy, pobiegnij prosto w kierunku wejścia do sklepu znajdującego się po lewej stronie. Nie trąc czasu na zabawę ze świńskim gliniarzem poruszającym się w pojeździe patrolowym (RPV). Zwykle walka skazana jest na niepowodzenie. {A właśnie ze nie-wal do niego z pistoletu maszynowego a się rozleci-mój sposób}. Pamiętaj także ze po drugiej stronie stalowych drzwi również czeka świński gliniarz.
Poszukaj dobrych kawałków. Poszukując ciekawych zdjęć, otwórz tajne drzwi ukryte za pólka z kolorowymi magazynami dla dorosłych. Pozbieraj wszystko i wyjdź. Przebiegnij za kontuar, aby zabrać strzelbę (obok monitora)i atomowe jednostki zdrowia, pchnij ścianę w rogu i z tajnego pomieszczenia węz hologram.
Wybierz się do pokoiku na piętrze. Uaktywnij 2 zewnętrzne przełączniki na wschodniej ścianie; w ten sposób odblokujesz czerwone drzwi. Wejdź do ciemnego, ponurego korytarza. {Przed sama winda skręć w prawo do ciemnego korytarza- znajdziesz tam atomowa jednostkę zdrowia- zloty}.Następnie idź z powrotem i wjedź winda do góry.
Zabierz kolejne dobra i ruszaj dalej. Zabierz amunicje i zajrzyj do skrytki. Wyjrzyj przez okno i zniszcz wehikuł patrolowy. Gdy skończysz oczyść teren wyskocz przez okno na szeroka aleje poniżej.


Na głównej alei
Dojdź do pomieszczenia z detonatorem. Pobiegnij na zachodni koniec ulicy i wejdź do małego pomieszczenia oznaczonego napisem?3D Realms Demolition".
Odkryj przełączniki kombinacji. Przy pomocy niebieskiej karty odsłon dwie pary przełączników.
Uzyj prawidłowej kombinacji. Przez uaktywnienie dwóch wewnętrznych przełączników odsłonisz detonator. Uruchom go.
Zabierz żółta kartę dostępu, amunicje i apteczkę. Pobiegnij do ruin budynku i pozbieraj wszystkie dobra.
Wejdź do kwatery głównej. Przy pomocy nowej karty dostępu odblokuj drzwi prowadzące do głównej kwatery.


W budynku 3D Realms Demolition
Sprawdź bar. Przejdź pochylnia w gore omiń stół bilardowy i skręć w prawo do baru.
Zabierz czerwona kartę dostępu. Otwórz ukryte drzwi za barem i wpełznij do środka, aby zabrać kartę.
Udaj się do sali ze scena i wejdź do kanału wentylacyjnego. Z czerwona karta w dłoni wkrocz do sali ze scena. Odszukaj wylot kanału wentylacyjnego, wybij dziurę w kratce i z pobliskiego stołu wskocz do kanału. Wskocz do wąskiego korytarza poniżej i przejdź za wielka czerwona kurtynę.
Winda do wolności?? Włącz tornister odrzutowy i wznieś się na platformę powyżej. Przejdź do pomieszczenia przypominającego magazyn. Wyeliminuj kilku świńskich gliniarzy. Wyjdź poza zakręt w poszukiwaniu wyjścia i poczekaj chwile, aby rozpocząć walkę na poziomie Death Row.


Może zajrzymy do Jeep show?
Gdy zabierzesz kamizelkę kulo odporna i bomby rurowe ze skrytki za regałem, skieruj się do północnego końca sklepu. Po wejściu do korytarza szybko skręć w prawo i pozbądź się świńskiego gliniarza. Następnie skieruj uwagę na zachodnia stronę korytarza. Kieruj się na wschód. Pobiegnij do końca korytarza i otwórz drzwi kabiny na samym końcu. Otwórz mały ekran i węz wyrzutnie RPG. Odwiedź pozostałe kabiny.


Przejście przez bar
W momencie, gdy wejdziesz do baru w budynku 3D Realms, może się wydawać ze każdy cię tam zna i każdy pragnie twojej śmierci. Niestety nie masz innego wyboru, jeśli chcesz znaleźć czerwona kartę dostępu. Gdy znajdziesz się na górze pochylni, nie wchodź bezpośrednio do baru. Zamiast tego zostań na zewnątrz i ostrzeliwuj się ze strzelby.
Gdy przerzedzisz tłu kłębiący się w barze, rzuć bombę rurowa w dol. pochylni i wbiegnij za kontuar. Gdy tylko się tam znajdziesz, zmaterializuje się kilku gliniarzy. W ciągu kilku sekund banda gliniarzy chcących cię zabić. Przykucnij pod stojakiem na butelki i otwórz schowek. Wpełznij do środka i zabierz kartę. W tym momencie wciśnij przycisk trzymanego w ręce detonatora. To powinno rozwiązać problem przynamniej 1 świńskiego gliniarza. Sięgnij po strzelbę i bron swojej pozycji za barem. Ze swojej skrytki strzelaj do wszystkiego, co się rusza. Gdy hałas ucichnie, wypełznij na zewnątrz i koniecznie sprawdź monitor TV.


Ostatni akt krwawego pokazu
Sala za scena w dzielnicy Czerwonych świateł nie jest niczym nadzwyczajnym. Natychmiast po wejściu przez drzwi zaówazysz trzy oddzielne sceny. Główna scena wznosi się nad podłoga i zajmuje centralna cześć pomieszczenia. Dwie boczne zostały opuszczone z sufitu. Gdy będziesz mógł bezpiecznie wejść do środka, odszukaj kanał wentylacyjny i wskocz do niego. Przejdź przez cały kanał i wyskocz na zewnątrz (uważaj i dobrze celuj).Jeśli posiadasz tornister, będziesz mógł uniknąć nieprzyjemnych scen. Uaktywnij go, wznieś się na szczyt platformy i przejdź za róg do ciemnego magazynu. W końcowej potyczce staniesz oko w oko z tym, co miało być wyjściem z poziomu.
Jeśli jednak nie masz tornistra, lub chcesz postrzelać, będziesz musiał odsunąć kotarę. Jedyny problem polega na tym, ze scena zapełni się świńskimi gliniarzami. Pamiętając o tym przejdź do przełącznika i uruchom go. Zrób co trzeba z gliniarzami... I skieruj się do wyjścia z poziomu.




Dalej: Death Row (Śmiertelna Pułapka)






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]SaRmAc
Aktualizacja: 04·12·2000 - 06:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Wtorek · 23 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.073148 sek.