f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | CBP4 w praniu

CBP4 w praniu
08·12·2002 - 07:01 - [FPP]SaRmAc - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
Ostatnimi czasu zakorzenił się w naszym serwisie zwyczaj "recenzowania" nowych map i konwersji w postaci opinii w newsach, a nie jak to zazwyczaj się robi w postaci prawdziwych recenzji. Dzięki temu możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami z produktu i wykreować własny obraz na postawie opinii wielu niezależnych osób.

OK, ale przejdźmy teraz do sedna sprawy, czyli do CBP4. Jak wiecie jest to już czwarta część mapy, która tworzona jest w iście międzynarodowym składzie, tym razem 10 osób. W stosunku do poprzedniej (trzeciej) części poprawiono stopień trudności gry (szczególnie na początku). W ten sposób mapa stała się możliwą do przejścia nawet dla średnio zaawansowanych graczy. Pierszy sektor z pewnością zaskakuje ilością światła, którego po prostu tam nie ma :) Proponuje zastosować rozjaśnienie i poruszać się bardzo ostrożnie. Po jakimś czasie zdobędziemy noktowizor, ale nie będzie już nam tak bardzo potrzebny. Schody zaczynają się dopiero przy 3 sektorze (wykonanym przez naszego redakcyjnego kolege- Alexa) gdzie trzeba nieźle się nagłowić, żeby znaleść przejście. Jeśli już się z tym uporamy to czeka nas porcja bardzo ładnie wykonanych lokacji z umiarkowaną ilością przeciwników. Dopiero końcówka mapy może okazać się horrorem dla mniej doświadczonych graczy. Dodam tylko, że część ta została wykonana przez Williama Gee, którego mogliście poznać z poprzedniej części.
Moje rady na przejście mapy?- oszczędzajcie amunicję! będziecie jej sporo potrzebować na finał.

Źródło: f·p·p · d·u·k·e Komentarze[1] | Dodaj




Temat Autor Data  
dobrze napisane
[FPP]Chris 08·12·2002-07:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.


   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 24 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.072412 sek.