f·p·p · d·u·k·e
http://duke.fpp.pl


Duke Nukem Forever

Autorzy

George Broussard - szef projektu
Jest jednym z założycieli 3D-Realms, zajmował się wszystkimi częściami Dukea począwszy od Duke Nukem I. Nie bierze bezpośrednio udziału w programowaniu DNF, jego praca sprowadza się do nadzorowania pracowników i interesów firmy (reklama, finanse).
-więcej-

Ruben Cabrera - grafik
Głównym jego zajęciem jest tworzenie tekstur, ale ostatnio (podobno) robi również szkice do gry.
-więcej-

Brian "Whaleboy" Cozzens - grafik
Pracuje nad tworzeniem obiektów, nakładaniu tekstur, szkicuje i... próbuje trzymać się z dala od kłopotów. Dawniej zajmował się programowaniem.
-więcej-

Paul Richards - grafik
Jego specjalność to szkice, brał udział w wielu projektach, jest jednym z najmłodszych pracowników 3D-Realms.
-więcej-

Timothy Wilson - tekstury
Duke Nukem Forever to jego pierwsza "profesjonalna" produkcja. Do tej pory zajmował się jedynie grafiką do mniej znaczących gierek które pisal we własnym zakresie. Ulubione gierki to Quake 1 i UT.
-więcej-

Lee Jackson - dźwiękowiec, kompozytor
Stary pracownik 3D-Realms, jest twórcą podkładów i efektów dźwiękowych do wielu gier w tym obecnie tworzonego DNF. Jemu zawdzięczamy udostępnienie (jeszcze przed premierą) wielu ścieżek dźwiękowych z DNF.
-więcej-

Matt Wood - twórca leveli
Zajmuje się projektowaniem i tworzeniem leveli do DNF. Znany jest z wielkiej wyobraźni i pomysłowości. Mówi, że lubi duże i zawikłane mapy, a jego hobby to częste zmienianie fryzur :-)))
-więcej-

Keith Schuler - twórca leveli
Projektuje levele do DNF, wcześniej zajmował się takimi grami jak Duke Nukem 3D Atomic Version, Shadow Warrior, Dark Ages - kiedyś próbował swoich sił także jako muzyk.
-więcej-

Stephen "Forkboy" Cole - twórca leveli
Napisał kilka bardzo dobrych leveli do Wolfensteina 3D oraz kilku innych gierek i dzięki temu dostał pracę w 3D-Realms. Pracował m.in. nad Shadow Warrior i Duke Nukem Atomic Edition.
-więcej-

Allen Blum - twórca leveli
Lista jego "specjalności" jest prawie tak długa jak lista projektów nad jakimi pracował i w 3D-Realms zajmuje się właściwie wszystkim po trochu. Był współautorem m.in. Duke Nukem I, Duke Nukem II i Duke Nukem 3D.
-więcej-

John Anderson - twórca leveli
Zaczynał od Duke Nukem 3D, to jemu (głównie) zawdzięczamy planszę Hollywood Holocaust. Słynie z małych, dopracowanych plansz.
-więcej-

Charlie Wiederhold - twórca leveli
Jego specjalność to projektowanie i tworzenie leveli. Zanim zatrudniony został przez 3D-Realms pracował w firmach: Ritual Entertainment (Sin) oraz Sunstorm Addons.
-więcej-

Nick "Grimtooth" Shaffner - programista
Jego główne zajęcie to przygotowanie enginea Unreala na potrzeby Duke Nukem Forever, a także optymalizacja gry.
-więcej-

Scott Alden - programista
Pracuje jako programista w 3D-Realms, w szczególności zajmuje się trybem multiplayer. Pracował nad takimi projektami jak Sin, Hevy Metal: FAKK2. Jego hobby to fotografia i planszowe gry wojenne. Jego ulubione gry to Everquest, Myth 1 i 2 oraz Baldur's Gate 2.
-więcej-

Jess Crable - programista
Zajmuje się programowaniem DNF, pracował nad takimi grami jak Wheel of Time, Unreal Mission Pack I. Oprócz tego lubi serię gier Wing Commander i jeździ na motocyklu.
-więcej-

Brandon Reinhart - programista
Kolejny programista, zajmował się tworzeniem gry Unreal Tournament. Lubi gry komputerowe, w szczególności System Shock I i II oraz serię Ultima.
-więcej-

--------------------------------------
Last modified: 02·11·2000 - 01:00




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-04-28, 05:35, z 172.70.178.194 (172.70.178.194)
Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?en:pages:show:52:::

PRINT | GO BACK