f·p·p · d·u·k·e http://duke.fpp.pl |
|||
Duke Nukem Forever Autorzy George Broussard - szef projektu Jest jednym z założycieli 3D-Realms, zajmował się wszystkimi częściami Dukea począwszy od Duke Nukem I. Nie bierze bezpośrednio udziału w programowaniu DNF, jego praca sprowadza się do nadzorowania pracowników i interesów firmy (reklama, finanse).-więcej- Ruben Cabrera - grafik Głównym jego zajęciem jest tworzenie tekstur, ale ostatnio (podobno) robi również szkice do gry.-więcej- Brian "Whaleboy" Cozzens - grafik Pracuje nad tworzeniem obiektów, nakładaniu tekstur, szkicuje i... próbuje trzymać się z dala od kłopotów. Dawniej zajmował się programowaniem.-więcej- Paul Richards - grafik Jego specjalność to szkice, brał udział w wielu projektach, jest jednym z najmłodszych pracowników 3D-Realms.-więcej- Timothy Wilson - tekstury Duke Nukem Forever to jego pierwsza "profesjonalna" produkcja. Do tej pory zajmował się jedynie grafiką do mniej znaczących gierek które pisal we własnym zakresie. Ulubione gierki to Quake 1 i UT.-więcej- Lee Jackson - dźwiękowiec, kompozytor Stary pracownik 3D-Realms, jest twórcą podkładów i efektów dźwiękowych do wielu gier w tym obecnie tworzonego DNF. Jemu zawdzięczamy udostępnienie (jeszcze przed premierą) wielu ścieżek dźwiękowych z DNF.-więcej- Matt Wood - twórca leveli Zajmuje się projektowaniem i tworzeniem leveli do DNF. Znany jest z wielkiej wyobraźni i pomysłowości. Mówi, że lubi duże i zawikłane mapy, a jego hobby to częste zmienianie fryzur :-)))-więcej- Keith Schuler - twórca leveli Projektuje levele do DNF, wcześniej zajmował się takimi grami jak Duke Nukem 3D Atomic Version, Shadow Warrior, Dark Ages - kiedyś próbował swoich sił także jako muzyk.-więcej- Stephen "Forkboy" Cole - twórca leveli Napisał kilka bardzo dobrych leveli do Wolfensteina 3D oraz kilku innych gierek i dzięki temu dostał pracę w 3D-Realms. Pracował m.in. nad Shadow Warrior i Duke Nukem Atomic Edition.-więcej- Allen Blum - twórca leveli Lista jego "specjalności" jest prawie tak długa jak lista projektów nad jakimi pracował i w 3D-Realms zajmuje się właściwie wszystkim po trochu. Był współautorem m.in. Duke Nukem I, Duke Nukem II i Duke Nukem 3D.-więcej- John Anderson - twórca leveli Zaczynał od Duke Nukem 3D, to jemu (głównie) zawdzięczamy planszę Hollywood Holocaust. Słynie z małych, dopracowanych plansz.-więcej- Charlie Wiederhold - twórca leveli Jego specjalność to projektowanie i tworzenie leveli. Zanim zatrudniony został przez 3D-Realms pracował w firmach: Ritual Entertainment (Sin) oraz Sunstorm Addons.-więcej- Nick "Grimtooth" Shaffner - programista Jego główne zajęcie to przygotowanie enginea Unreala na potrzeby Duke Nukem Forever, a także optymalizacja gry.-więcej- Scott Alden - programista Pracuje jako programista w 3D-Realms, w szczególności zajmuje się trybem multiplayer. Pracował nad takimi projektami jak Sin, Hevy Metal: FAKK2. Jego hobby to fotografia i planszowe gry wojenne. Jego ulubione gry to Everquest, Myth 1 i 2 oraz Baldur's Gate 2.-więcej- Jess Crable - programista Zajmuje się programowaniem DNF, pracował nad takimi grami jak Wheel of Time, Unreal Mission Pack I. Oprócz tego lubi serię gier Wing Commander i jeździ na motocyklu.-więcej- Brandon Reinhart - programista Kolejny programista, zajmował się tworzeniem gry Unreal Tournament. Lubi gry komputerowe, w szczególności System Shock I i II oraz serię Ultima.-więcej- -------------------------------------- Last modified: 02·11·2000 - 01:00 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-04-28, 05:35, z
172.70.178.194 (172.70.178.194) Strona dostępna online pod adresem: http://duke.fpp.pl/?en:pages:show:52::: PRINT | GO BACK |