f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


duke.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · d·u·k·e | Starship Troopers

Konwersje

Starship Troopers

Wprowadzenie
Konwersja ta opiera się na filmie i książce tego samego tytułu. Po Polsku brzmi to po prostu : ŻOŁNIERZE KOSMOSU. Kiedyś została ona nawet nazwana "THE BEST Duke3D TC ever". :)) Pomimo tak wielkich rozmiarów jest to tylko zwykła konwersja a nie nowa gra komercyjna.


Nowinki
Ta konwersja jest najbardziej innowacyjną wśród konwersji dla Duke'a. Wszystkie bronie zostały zatąpione nowymi. I tak RPG stał się "NUCLEAR ROCKET LAUNCHER", czyli po prostu wyrzutnią rakiet nuklearnych z niezłym odrzutem i efektami świetlnymi (smokin'). Bomby laserowe stały się teraz pułapkami z trującym gazem. W grze dodano również możliwość postrzelania sobie ze statycznej szybko strzelnej wieżyczki. Jest również możliwość niszczenia wrogów ze zwykłego lasera jak i broni strzelających różnymi rodzajami energii (BFG z Q2 ??). Możemy także poskakać sobie dzięki specjalnym butom do tego przeznaczonym (JUMP BOOTS). Poprawiono również sztuczną inteligencję w grze. Trafić we wroga to dopiero...


Innowacje pozytywne
Niektóre poziomy są wykonane rewelacyjne. Atmosfera w nich panująca zapiera po prostu dech w piersiach. Grafika i animacja przeciwników jest dobra i w dużym stopniu przypomina film, w którym śmierć przeciwnika była uwarunkowana bronią użytą do jego unicestwienia.Dobrym pomysłem jest muzyka towarzysząca nam w przechodzeniu gry. Nie ma co to gadać.Panowie od jej doboru spisali się na medal.


Innowacje negatywne
Powiedzmy to głośno! Duke3D byłby do tej pory najlepszą grą FPP gdyby nie jej engine. Jest stary, przeterminowany, zużyty i nie wiele da się na nim wyciągnąć. Niestety poziomy STARSHIP TROOPERS wyglądają na troche niedorobione, z wyjątkiem kilku, których nie powstydziłaby się żadna nowa gra FPP. Większość plansz CTF'a i DeathMatch'owych wyglądają jakby je wszystkie zrobiono w max. 10 min. A czy w tym rodzaju rozgrywek, plansze nie powinny być ich najmocniejszą stroną ???
Wiele do życzenia pozostawia wachlarz rodzajów przeciwników. Nie licząc bossów są chyba zaledwie dwa rodzaje alienów. Niemile zaskoczyła mnie stabilność gry. Ma ona tendencje do zawieszania się i wyłączania się bez żadnych ostrzeżeń. Zapewne z powodu niedokładnego sprawdzenia tej konwersji przed jej wypuszczeniem. Twórca konwersji nie włożył też za wiele wysiłku w arsenał DUKE'A. Większość broni jest źle renderowanych, animowanych i cieniowanych.


Poziom trudności
Ta TC jest trudna. Trudność ta jest dla mnie niezrozumiała. Większość z Was przekona się o tym już w pierwszym epizodzie, gdzie trzeba wiać ze statku kosmicznego. Konwersja ta nie należy do takich w stylu przechodzić-każdy-level-w-10-minut-i-zakończyć-grę-w-2-godziny-miłej-gry. Przycisk F6(quick save) w tej to nieodzowny element gry prawie jak CTRL (strzelanie).Nie raz będziesz ratował się ucieczką przed całą hordą alienów a w magazynku kilka naboi. Potężna noga Duke'a po tej konwersji będzie mocno pofatygowana. Lecz nie martwcie się. Szybko się do tego przyzwyczaicie. Nauczycie się także oszczędności amunicji, dokładnego celowania i... unikania konfrontacji. To ostatnie jest jednak najtrudniejsze, bo alieny pojawiają się z nikąd jak grzyby po deszczu. Oczywiście konwersję tą da się ukończyć, ale będzie ona wymagała od Was wiele cierpliwości, czasu i wyrzeczeń. Na najłatwiejszym poziomie przeżycie minuty jest już nie lada wyczynem. Poziom HARDEST jest 2x trudniejszy niż HARD.


Dlaczego powinieneś zagrać w tą konwersję
To jest bardzo dobra konwersja i każdy entuzjasta Duke'a powinien w nią zagrać. Pod presją innych konwersji (Platoon itp.) może nie wydawać się najlepszą konwersją, ale i tak pozostaje zabawna i jest dobrym przykładem na to, że przy odrobinie czasu i chęci można naprawdę zrobić coś dobrego.


Ocena konwersji
  • Projekt i wygląd : 84%
  • Grywalność i funkcjonalność : 75%
  • Błędy i "bugi" : 75%
  • Nowości : 95%
  • Multiplayer : 70%
  • Ocena z angielskiej strony www.
    Możecie ściągnąć konwersję z naszego działu Pliki => Konwersje.








    --------------------------------------
    Author: Stigi
    Last modified: 06·12·2002 - 14:02



     : PRINT 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Today is Friday · 29 March · 2024
    Page generated in 0.104028 sec.